We kregen door een leuk babbeltje twee plaatsen in de cockpit. Leuk dat ook eens mee te maken. Hebben ook erg veel uileg gekregen. Er waren wel 2 passagiers te laat met instappen. Kan nu begrijpen dat iedere maatschappij dat eens moeten aanpakken (wegvliegen zonder laatkomers en gewoon bagage laten zitten).
Er zijn zeker nog wel wat spanningen tussen Onur en b.v. beladers te voelen. De Co piloot was het niet zo eens met de belading. We waren nog net binnen de tijd weggeduwd en moesten achter een KLM 747 aan.
De toren probeerde nog wat kleine fokkers 70/100 er voor te krijgen maar die reageerde te laat. Even wachten op uitlaatstroom van de 747 en wegwezen.
Start is wel supergaaf. Handmatige start maar na 500 voet op auto. Vond de gezagvoerder beter i.v.m. de drukte en geluidsregels rond Schiphol. Op 35000 voet en veel uitleg zijn we gaan eten op onze stoelen. Eten niets op aan te merken. Vliegtuig was 5 jaar oud en in goede staat. Bij het inzetten van de daling kwam een stewardes ons ophalen. Andere passagiers keken wel een beetje raar wat we gingen doen had ik het idee. Alles in de cockpit gaat wel erg volgens regels.
De Toren in Bodrum was op een gegeven moment wel even de weg kwijt en werdt door de gezagvoeder verbeterd. De landing werdt door de co-piloot met de hand verzorgd en perfect uitgevoerd. Wel moest hij even op de afslag letten.
Ik vond het natuurlijk een 10 waard maar dat kan je wel begrijpen.
P. Veerkamp
Er zijn zeker nog wel wat spanningen tussen Onur en b.v. beladers te voelen. De Co piloot was het niet zo eens met de belading. We waren nog net binnen de tijd weggeduwd en moesten achter een KLM 747 aan.
De toren probeerde nog wat kleine fokkers 70/100 er voor te krijgen maar die reageerde te laat. Even wachten op uitlaatstroom van de 747 en wegwezen.
Start is wel supergaaf. Handmatige start maar na 500 voet op auto. Vond de gezagvoerder beter i.v.m. de drukte en geluidsregels rond Schiphol. Op 35000 voet en veel uitleg zijn we gaan eten op onze stoelen. Eten niets op aan te merken. Vliegtuig was 5 jaar oud en in goede staat. Bij het inzetten van de daling kwam een stewardes ons ophalen. Andere passagiers keken wel een beetje raar wat we gingen doen had ik het idee. Alles in de cockpit gaat wel erg volgens regels.
De Toren in Bodrum was op een gegeven moment wel even de weg kwijt en werdt door de gezagvoeder verbeterd. De landing werdt door de co-piloot met de hand verzorgd en perfect uitgevoerd. Wel moest hij even op de afslag letten.
Ik vond het natuurlijk een 10 waard maar dat kan je wel begrijpen.
P. Veerkamp