Succes voor websites in vreemde talen InterContinental Hotels

2 november 2005 - 1:00
ATLANTA - De InterContinental Hotels Group (IHG) heeft in de maand oktober opnieuw twee prijzen gewonnen voor het succesvol communiceren met de wereldwijde reismarkt. De hotelketen ontving de 'Standard of Excellence Award' van de Web Marketing Association voor het ontwikkelen van acht websites in verschillende talen. Ook ontving de keten de 'Excalibur Award'.

Deze werd uitgereikt door de Technology Association uit Georgia, ter ere van het concurrentievoordeel dat het bedrijf via de websites heeft bereikt. “Het bereiken van miljoenen reizigers door websites in vreemde talen is één van de manieren waarop de InterContinental Hotels Group zijn reputatie verdient als de meest wereldweid gevestigde hotelier", aldus Eric Pearson, senior vice president, E-Commerce IHG.

In de laatste vijf jaar heeft de hotelketen acht websites gecreëerd in de talen Arabisch, Chinees, Frans, Duits, Hebreeuws, Italiaans, Japans en Spaans. De sites zijn belangrijk omdat uit onderzoek van Forrester
Research is gebleken dat internetgebruikers driemaal sneller zaken online regelen als ze in hun eigen taal worden benaderd. In 2004 hebben de nieuwe websites gezamenlijk gezorgd voor een inkomstenstijging van zeventig miljoen dollar.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen