Maandag 3 juli vlogen wij na een welverdiende vakantie op Kefalonia terug naar Amsterdam. Aangezien ik werkzaam ben op Schiphol en heb gemerkt dat ArkeFly vaak vertraging heeft in het vakantieseizoen. Daarom was het juist bijzonder plezierig dat we op de heenweg op tijd waren.
Zo ook de terugweg, met vlucht TFL 124. Tot mijn grote verbazing vlogen we met een op het oog gloednieuwe Airbus 320 (geleasd van Iberworld, red.) in plaats van met de gedateerde Boeing 767's die ArkeFly heeft.
Wederom op tijd kozen we het luchtruim voor een vlucht van 2 uur en 50 minuten naar Amsterdam. Verzorging aan boord was goed en het personeel vriendelijk en bovenal niet arrogant.
Wel is het zo dat de A320 geen Comfort Class en geen Business Class heeft en dat dit voor vertrek een hoop kwade passagiers opleverde. In de Boeing 767 heeft ArkeFly deze klasses wel.
Na een verassend turbulente nadering op Schiphol veilig geland en na een taxirit van 15 minuten aangekomen op B18.
Het cijfer: 8 omdat het beter dan verwacht was.
F. Lustig
Zo ook de terugweg, met vlucht TFL 124. Tot mijn grote verbazing vlogen we met een op het oog gloednieuwe Airbus 320 (geleasd van Iberworld, red.) in plaats van met de gedateerde Boeing 767's die ArkeFly heeft.
Wederom op tijd kozen we het luchtruim voor een vlucht van 2 uur en 50 minuten naar Amsterdam. Verzorging aan boord was goed en het personeel vriendelijk en bovenal niet arrogant.
Wel is het zo dat de A320 geen Comfort Class en geen Business Class heeft en dat dit voor vertrek een hoop kwade passagiers opleverde. In de Boeing 767 heeft ArkeFly deze klasses wel.
Na een verassend turbulente nadering op Schiphol veilig geland en na een taxirit van 15 minuten aangekomen op B18.
Het cijfer: 8 omdat het beter dan verwacht was.
F. Lustig