United Airlines tekent marketingovereenkomst met Air China

29 augustus 2003 - 2:00
United Airlines en Air China hebben donderdag 28 augustus bekend gemaakt dat ze tot een marketing alliantie overgaan. Deze alliantie houdt in dat er vluchten in code share zullen worden uitgevoerd, dat frequent flyer programma´s op elkaar worden afgestemd en dat reizigers van beide maatschappijen toegang hebben tot elkaars airport lounges.

De marketing alliantie tussen United en Air China zal op 31 oktober van dit jaar van kracht worden. Vanaf dat moment zullen de vluchten van Chicago naar Peking en de vluchten van San Francisco naar Shanghai de United en Air China vluchtnummers dragen.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen