NetJets zet eerste stappen op groeiende Indiase markt

20 maart 2008 - 1:00
MUMBAI - Zakenjetoperator NetJets Europe breidt uit naar India. NetJets heeft topman Ashish Chordia van Shreyans aangesteld als strategisch partner. Chordia heeft in India ervaring met het vertegenwoordigen van luxe merken als Porsche, Fendi en Van Cleef & Arpels. Hij gaat nu zorg dragen voor het onder de aandacht brengen van NetJets Europe bij Indiërs.

NetJets noemt de sterke economische groei, een groeiende vraag naar reizen met privéjets in India als belangrijke redenen om nadrukkelijker in te spelen op de Indiase markt. In de afgelopen vier jaar groeide het aantal door NetJets Europe uitgevoerde zakenvluchten van en naar India met vierhonderd procent.

Dankzij het strategisch partnerschap met Ashish Chordia kan NetJets Europe zakelijke vluchten aanbieden aan Indiase zakenmensen die naar het buitenland willen reizen. Het bedrijf kijkt naar mogelijkheden voor binnenlandse vluchten en samenwerking met andere lokale partners.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen