Transavia.com informeert passagiers interactief over vluchtstatus

22 april 2008 - 2:00
SCHIPHOL - Passagiers die met transavia.com vliegen kunnen vanaf nu interactief op de hoogte blijven van hun vluchtstatus. De luchtvaartmaatschappij biedt per e-mail, sms of telefoon vluchtinformatie, zodat veranderingen van het vluchtschema, zoals vertragingen, zo snel mogelijk aan de reiziger kan worden doorgegeven.

Voorheen konden passagiers alleen bij het callcenter informatie over hun vlucht opvragen. De nieuwe service is gratis voor passagiers die rechtstreeks bij transavia.com boeken. Consumenten die bij het reisbureau hebben geboekt moeten zich tot hun agent wenden voor informatie.



Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Schiphol Airside pier
26-09-2024, 18:03
Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen