Voor mijn werk moest op 20 juni 2005 naar Stockholm. Het inchecken vooraf op Internet bleek een uitkomst te zijn. Geen lange wachtrij en omdat ik geen bagage hoefde af te geven ging alles zeer soepel.
De vlucht (KL1117) werd uitgevoerd met een B737-400, welke aan de binnenkant iets verouderd aandoet. Geen plasmaschermen met infomatie en/of entertainment. De vlucht verliep voorspoedig en het zicht was uitstekend. De karige broodjes (Economy Class) steken een beetje schril af tegen de ticketprijs.
Het inchecken van de terugreis op 22 juni op vlucht KL1118 duurde zeer lang, omdat de vlucht overboekt was. Tevens vertrok er een Air France rond dezelfde tijd. Beide vluchten werden op dezelfde balies ingecheckt. Met enige vertraging vertrokken we van Arlanda Airport en kwamen vervolgens op tijd op Schiphol aan.
Ondanks het karige broodje, toch een 8 voor beide vluchten, dit mede dankzij het vriendelijke personeel.
J. van Leeuwen
De vlucht (KL1117) werd uitgevoerd met een B737-400, welke aan de binnenkant iets verouderd aandoet. Geen plasmaschermen met infomatie en/of entertainment. De vlucht verliep voorspoedig en het zicht was uitstekend. De karige broodjes (Economy Class) steken een beetje schril af tegen de ticketprijs.
Het inchecken van de terugreis op 22 juni op vlucht KL1118 duurde zeer lang, omdat de vlucht overboekt was. Tevens vertrok er een Air France rond dezelfde tijd. Beide vluchten werden op dezelfde balies ingecheckt. Met enige vertraging vertrokken we van Arlanda Airport en kwamen vervolgens op tijd op Schiphol aan.
Ondanks het karige broodje, toch een 8 voor beide vluchten, dit mede dankzij het vriendelijke personeel.
J. van Leeuwen