Bij het reserveren meteen tegen betaling van een toeslag de stoelen gereserveerd: 3A en 3B. Bij het inchecken kregen wij evenwel de stoelen 31A en 31B toegewezen. Waarom kon niet worden verteld. Op rij 3 zaten passagiers die geen toeslag hadden betaald. Een week eerder - op de heenvlucht - was andere passagiers hetzelfde overkomen. Als je reclameert, krijg je een restitutieformulier maar geen antwoord op de vraag wat voor zin het heeft vooraf tegen betaling stoelen te reserveren. Overigens kozen we voor aankomst in Rotterdam in de veronderstelling dat de afhandeling op een kleine luchthaven efficiënt zou verlopen. Dat viel tegen: De koffers lieten 50 minuten op zich wachten; 5 keer langer dan in Innsbruck. Deze vlucht krijgt van mij een 6.
Naam inzender bij de redactie bekend
Ontvang een jaar lang 30% korting op het beste van Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws. Krijg onbeperkt toegang tot al het nieuws en de bijbehorende Apps. Ontvang tevens 12 maanden het Luchtvaartnieuws Magazine in de mail of op de mat.