Op donderdag 8 maart kwam een einde aan onze vakantie in Marsa Alam (Egypte). Na genoten te hebben van snorkelen, een bezoek aan Luxor en het zwemmen met dolfijnen zijn we op weg gegaan naar de kleine luchthaven van Marsa Alam, alwaar Transavia ons naar Amsterdam zou vliegen (HV552).
De vlucht van Schiphol naar Marsa Alam was redelijk te noemen, de retourvlucht was een drama. Nu wist ik van te voren al dat de beenruimte dramatisch is, maar wat Transavia de passagiers op deze vlucht aanbood was meer dan een kwelling. Voor een vlucht van meer dan 5 uur mag men toch wel verwachten dat er enige beenruimte is; niet dus!
Ook het personeel liet te wensen over; bot werd het eten uitgedeeld (tegen betaling), totdat er niets meer aanwezig was. Toch wel opmerkelijk, aangezien de vlucht vroeg in de avond vertrok, en de passagiers vroeg op de luchthaven aanwezig moesten zijn.
Gelukkig waren mijn vrouw en ik wel een van de gelukkigen die nog een sandwich konden bemachtigen! Anderen waren minder gelukkig. Doodleuk werd er duidelijk gemaakt dat het eten op was (sandwiches etc). Super service!
Na uiteindelijk doodmoe te zijn aangekomen in Amsterdam hebben we onszelf beloofd nooit meer met Transavia het luchtruim te kiezen. Een waardeloze service gecombineerd met een waardeloze vlucht. Bah!
Cijfer 2 (Overall)
J. van der Ende
De vlucht van Schiphol naar Marsa Alam was redelijk te noemen, de retourvlucht was een drama. Nu wist ik van te voren al dat de beenruimte dramatisch is, maar wat Transavia de passagiers op deze vlucht aanbood was meer dan een kwelling. Voor een vlucht van meer dan 5 uur mag men toch wel verwachten dat er enige beenruimte is; niet dus!
Ook het personeel liet te wensen over; bot werd het eten uitgedeeld (tegen betaling), totdat er niets meer aanwezig was. Toch wel opmerkelijk, aangezien de vlucht vroeg in de avond vertrok, en de passagiers vroeg op de luchthaven aanwezig moesten zijn.
Gelukkig waren mijn vrouw en ik wel een van de gelukkigen die nog een sandwich konden bemachtigen! Anderen waren minder gelukkig. Doodleuk werd er duidelijk gemaakt dat het eten op was (sandwiches etc). Super service!
Na uiteindelijk doodmoe te zijn aangekomen in Amsterdam hebben we onszelf beloofd nooit meer met Transavia het luchtruim te kiezen. Een waardeloze service gecombineerd met een waardeloze vlucht. Bah!
Cijfer 2 (Overall)
J. van der Ende