Maandag 12-12-2011 zouden we van Krakow naar Eindhoven vliegen met Ryanair. Om 18.45 (onze vliegtijd) kwam er een melding dat er door een technisch mankement niet vertrokken kon worden. Volgende mededeling kwam 30 minuten later. Dat ging zo door tot we om 22.45 konden boarden.
Na een klein uur werd ons medegedeeld dat er geland ging worden en wel in Osnabruck. Eindhoven was vanwege het tijdstip gesloten. Er zouden bussen staan om ons naar Eindhoven te brengen.
Die stonden er dus niet en men kon ons niet vertellen wanneer deze zouden komen. Met een aantal mensen hebben we een taxi richting Eindhoven geregeld. Men moet toch de volgende dag weer werken.
Om 4.30 uur in Eindhoven aangekomen bleek er geen bus en geen trein meer te rijden, dus voor een paar uurtjes een hotelkamer genomen. Dinsdag waren wij om 12.00 uur thuis, in plaats van maandagavond 23.00 uur.
En Ryanair wil niets vergoeden. Ja, het kopje koffie, maar daar hebben we geen bonnetje van. Het zouden de weersomstandigheden zijn, dat is ons niet verteld in het vliegtuig. Extra kosten voor ons: 188 euro.
Zijn er nog meer mensen die toevallig in hezelfde vliegtuig zaten? De behandeling was nu niet direct erg klantvriendelijk.
B. van Veen