KLM e-commerce-baas nieuwe marketingdirecteur Suitsupply

7 januari 2015 - 8:09 | Door: 
onze redactie

DRIEBERGEN - Voormalig senior vice president e-commerce bij KLM, Martijn van der Zee, heeft in Suitsupply een nieuwe werkgever gevonden. Van der Zee gaat bij de kostuum-retailer aan de slag als directeur marketing. Dat meldt hij op zijn LinkedIn-profiel. Lang heeft Van der Zee niet gedaan over het vinden van een nieuwe werkgever. Begin december zegde hij zijn baan op bij KLM en amper een maand later is hij alweer onder de pannen.

Het vertrek van Van der Zee kwam als een grote tegenvaller KLM. De luchtvaartmaatschappij loopt sinds het uitbreken van de aswolk in 2010 voorop op het gebied van social media en dat is voor een groot deel aan Van der Zee te danken.

Tjalling Smit volgt van der Zee op bij KLM als senior vice president e-commerce Air France-KLM. Smit werkte eerst als senior vice president Middle East, Gulf & India. Eerder was hij bij KLM actief als director E-acquisition en vervolgens bij transavia.com als hoofd Marketing & E-commerce.


Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen