British Airways verleidt passagiers met virtual reality

British Airways VR
27 december 2018 - 14:16 | Door: 
Klaas-Jan van Woerkom
| Foto: British Airways

LONDEN - British Airways probeert passagiers met virtual reality te verleiden om een ticket in Club World te boeken. Bij de incheckbalies in Terminal 5 op Londen Heathrow krijgen reizigers via een VR-bril te zien hoe luxe de zakenklasse van de luchtvaartmaatschappij aanvoelt.

De VR-bril verschaft reizigers een 360-graden tour door de Club World cabine, inclusief full flat bedden en luxe maaltijden. Na het bekijken van de beelden kunnen passagiers ervoor kiezen om een upgrade te kopen nar de Business Class.

De virtual reality headset is ontwikkeld door start-up Skylights, dat onderdeel is van het Hangar 51 acceleratorprogramma van British Airways-moederbedrijf IAG.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2025 - Cookieinstellingen