Voor vakantie van Bangkok naar Sydney gevlogen. Bij het inchecken naar een exit row seat gevraagd en gekregen. Hier was ik blij mee, aangezien ik 1.95 meter lang ben en de vlucht 8 uur 20 minuten zou duren. Aangekomen bij de gate bleek het vliegtuig anderhalf uur vertraging te hebben omdat de crew vaststond in de file (!).
Eenmaal geboard, had ik een seat naast de galley. De crew was een mix van Thai en Aussies. Na het opstijgen viel mij op dat de attendants werkelijk als een paard moeten werken om iedereen van eten en drinken te voorzien; dit kon ik van dichtbij observeren. In de ruim acht uur vliegen hebben ze werkelijk maar een half uurtje rust gekregen.
Overigens was de kwaliteit van het eten gemiddeld, evenals de verdere service. IFE minder uitgebreid dan bijvoorbeeld BA, waar ik voor de verdere duur van mijn reis mee gevlogen heb. Om 07.20 uur plaatselijketijd in Sydney geland, na een redelijk rustige vlucht qua turbulentie. Ik geef deze vlucht een 7.
F. Sonneveld
Eenmaal geboard, had ik een seat naast de galley. De crew was een mix van Thai en Aussies. Na het opstijgen viel mij op dat de attendants werkelijk als een paard moeten werken om iedereen van eten en drinken te voorzien; dit kon ik van dichtbij observeren. In de ruim acht uur vliegen hebben ze werkelijk maar een half uurtje rust gekregen.
Overigens was de kwaliteit van het eten gemiddeld, evenals de verdere service. IFE minder uitgebreid dan bijvoorbeeld BA, waar ik voor de verdere duur van mijn reis mee gevlogen heb. Om 07.20 uur plaatselijketijd in Sydney geland, na een redelijk rustige vlucht qua turbulentie. Ik geef deze vlucht een 7.
F. Sonneveld