Vorige week donderdag (12 januari 2006) vloog ik weer eens met VLM Airlines vanaf Rotterdam naar London City Airport, op vlucht VG273. Alles stipt op tijd en het personeel nog steeds zeer vriendelijk. Maar wat is er gebeurd met de maaltijden aan boord? Alles is stukken minder geworden.
Waar zijn de goed gevulde broodjes en dienblaadjes? "Waarom?", vraag je je als passagier af? Wie heeft dit besloten en hoe verkopen zij dit naar de trouwe passagier? VLM Airlines was ooit een business airline, maar lijkt nu op een low cost carrier, terwijl de tarieven dit echter niet zijn! Erg voor de crew die zich moest excuseren en jammer van de passagiers die nu kiezen voor de KLM, omdat zij daar wel punten kunnen sparen.
Jammer VLM Airlines, u gaat steeds verder achteruit en dit is dan ook
voorlopig de laatste vlucht geweest met u.
Mijn cijfer: 5 (en die is dan eigenlijk nog voor de vriendelijke bemanning)
P. Bergen
Waar zijn de goed gevulde broodjes en dienblaadjes? "Waarom?", vraag je je als passagier af? Wie heeft dit besloten en hoe verkopen zij dit naar de trouwe passagier? VLM Airlines was ooit een business airline, maar lijkt nu op een low cost carrier, terwijl de tarieven dit echter niet zijn! Erg voor de crew die zich moest excuseren en jammer van de passagiers die nu kiezen voor de KLM, omdat zij daar wel punten kunnen sparen.
Jammer VLM Airlines, u gaat steeds verder achteruit en dit is dan ook
voorlopig de laatste vlucht geweest met u.
Mijn cijfer: 5 (en die is dan eigenlijk nog voor de vriendelijke bemanning)
P. Bergen