Wizz Air: klant heeft geld doorgaans binnen een week terug

Wizz Air
23 februari 2021 - 17:15 | Door: 
onze redactie
| Foto: Wizz Air

BOEDAPEST - Klanten van Wizz Air die hun geld terugvragen hebben dat bedrag meestal snel op hun bankrekening staan. Volgens de prijsvechter wordt ondanks het stijgende aantal verzoeken zo’n 95 procent van alle restitutieaanvragen binnen zeven dagen verwerkt.

Door de coronacrisis kunnen of willen veel reizigers niet op pad. Wizz Air zag daardoor het aantal restitutieverzoeken vorig jaar met 3.000 procent stijgen ten opzichte van 2019. Door de afhandeling te automatiseren slaagt de luchtvaartmaatschappij er naar eigen zeggen in om klanten vaak binnen een week hun geld terug te geven.

Wie een ticket geboekt heeft bij Wizz Air kan kiezen uit drie opties: gratis omboeken, geld terug of een voucher. In dat laatste geval is het tegoed 120 procent van de originele ticketprijs.

Extra advertentie tonen: 
1
extra add 1ste alinea: 
1


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen