KLM niet langer bereikbaar via Twitter

1 mei 2023 - 16:01 | Door: 
onze redactie
| Foto: Pixabay

SCHIPHOL - KLM-klanten kunnen vanaf vandaag, maandag 1 mei, voorlopig niet meer met de klantenservice van KLM chatten via Twitter. Zogeheten DM’s (direct messages) worden niet meer beantwoord. Via andere sociale mediakanalen, zoals Facebook Messenger en Whatsapp, blijft de klantenservice van de luchtvaartmaatschappij wel bereikbaar.

“Vanwege de recente wijzigingen in de algemene voorwaarden van Twitter is onze klantenservice via dit platform momenteel niet beschikbaar. Twitter-DM's worden niet langer geladen in ons beschermde klantenservicesysteem, waardoor het voor ons moeilijk is om te helpen met vragen over persoonlijke informatie”, aldus KLM. Vragen die vóór 1 mei zijn gesteld worden nog wel beantwoord.

Zustermaatschappij Air France maakte vorige week al bekend te stoppen met het beantwoorden van DM’s via Twitter, om dezelfde reden.

Extra advertentie tonen: 
1
extra add 1ste alinea: 
1
klm


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen