SINGAPORE – Singapore Airlines heeft, in aanloop naar de onthulling van de Airbus A380, een speciaal logo laten maken, waarmee de maatschappij de wereld uitnodigt om als eerste te vliegen in haar A380. De maatschappij is de eerste die in 2006 de megajumbo in dienst neemt. “First to fly the Singapore Airlines A380” en “Experience the Difference in 2006”, zo luiden de slogans die aan dit logo verbonden zijn.
Dit nieuwe SIA A380 logo toont met de dubbel rij ramen tevens het meest in het oog springende kenmerk van Airbus' dubbeldekker vliegtuig, en SIA onderstreept hiermee dat de airline haar toppositie als meest innoverend- en service gericht bedrijf in de luchtvaartindustrie behoudt.
Airbus zal op 18 februari 2005 de A380 in Toulouse voor de allereerste keer aan het publiek tonen.
Singapore Airlines heeft 10 toestellen besteld, en heeft een optie op nog eens 15 exemplaren. De A380 kan volgens de fabrikant plaats bieden aan 555 passagiers in drie klassen, maar de toestellen van Singapore Airlines worden ingedeeld voor het vervoer van minder dan 500 passagiers.
Dit nieuwe SIA A380 logo toont met de dubbel rij ramen tevens het meest in het oog springende kenmerk van Airbus' dubbeldekker vliegtuig, en SIA onderstreept hiermee dat de airline haar toppositie als meest innoverend- en service gericht bedrijf in de luchtvaartindustrie behoudt.
Airbus zal op 18 februari 2005 de A380 in Toulouse voor de allereerste keer aan het publiek tonen.
Singapore Airlines heeft 10 toestellen besteld, en heeft een optie op nog eens 15 exemplaren. De A380 kan volgens de fabrikant plaats bieden aan 555 passagiers in drie klassen, maar de toestellen van Singapore Airlines worden ingedeeld voor het vervoer van minder dan 500 passagiers.