Online-campagne van Virgin Express valt in de prijzen

11 november 2005 - 1:00
MELSBROEK - Virgin Express won donderdag 10 november de titel ‘Best Case’ bij de ‘IAB Successful Case Studies 2005’. Virgin Express won de titel met de online-campagne www.ikwilnaarvalencia.com. De IAB Awards hebben als doel de meest efficiënte interactieve acties van het voorbije jaar te bekronen. Tevens sleepte de luchtvaartmaatschappij met de campagne de publieksprijs in de wacht.

Eerder dit jaar won Virgin Express al drie Cuckoo Awards met de www.ikwilnaarvalencia.com-campagne: één in de categorie ‘Business-to-Consumer Short Term’, de ‘Jury Award for Creativity’ en de ‘Belgacom Skynet Cuckoo Award for E-Marketing’. En op 26 oktober werd de ‘Night of the Internet Award’ uitgereikt voor nog de ‘Festival Buddy’-campagne van de Belgische low cost carrier.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen