Arkefly: Amsterdam - Sharm el Sheikh, 4 februari 2004

4 februari 2004
Op 4 februari stond onze reis naar Sharm el Sheik gepland. Ik had veel slechte verhalen gehoord en gelezen over Arkefly. Je denkt bij jezelf ‘ach het zal wel loslopen’. Vroeg in de ochtend sta je dan op schiphol met je gepoetste schoenen.

En ja hoor bij het inchecken voor vlucht TFL 283 kregen wij meteen te horen dat er een vertraging van 4 uur was ontstaan. Het toestel zou met vertraging uit Brazilië komen. Natuurlijk word je hier niet blij van, wij hebben wel een lunchbon van vijftien euro per persoon ontvangen.

Het toestel (een Boeing 767-300) zou om 18.00 uur vertrekken. En eenmaal aan boord, wat een rotzooi. Oude stoelen, slecht entertainment aan boord (veel beeldschermen kapot). De crew liep rond met oude Air Holland spullen.

Nou is dat nog geeneens mijn bezwaar. Wat een attitude hebben deze mensen. Geen enkele excuses voor de vertraging en men had totaal geen respect voor ons passagiers. Ja wat verwacht je dan van ons, een vriendelijk gebaar.

Wij hebben Arkefly als een onprofessioneel bedrijfje ervaren en wij willen liever niet meer met hen vliegen. Hopelijk is dit een eenmalige ervaring.

Algemeen: 5
Service: 4
Vloot: 4

R. Koeriroeme

Reageren op artikelen? Graag! Er gelden spelregels. We moedigen toevoeging van uw reactie op onze content aan, maar kijken streng naar taalgebruik.

Copyright Reismedia BV 2019