HOOFDDORP - Galileo Nederland heeft een vernieuwde website. De Nederlandse website is nu een geïntegreerd onderdeel van de internationale website www.galileo.com is volgens deze GDS toegankelijker en gebruikersvriendelijker geworden. Er zijn specifieke informatiegedeelten voor reisagenten, reisaanbieders en ‘corporates’.
Daarnaast is het pakket van online servicediensten van het Customer Contact Center nu ook vanaf de startpagina te raadplegen. Sinds de lancering in juli 2005 van deze online servicedienst blijft dit zich steeds verder evolueren, ondermeer met E-learning programma’s.
De meest recente toegevoeging is een online search engine, de zogeheten 'Knowledge Bank', waarbij de Galileo-gebruiker snel antwoord krijgt op de meest gestelde vragen.
“We spannen ons continu in om onze klanten en de markt optimaal te informeren over de One-Stop-Shop en servicetools die we aanbieden. Een belangrijk aspect van de vernieuwde website is bedoeld om deze informatieoverdracht centraal te stellen”, zegt Rogier de Boer, Sales & Marketing Manager Galileo Nederland.
Daarnaast is het pakket van online servicediensten van het Customer Contact Center nu ook vanaf de startpagina te raadplegen. Sinds de lancering in juli 2005 van deze online servicedienst blijft dit zich steeds verder evolueren, ondermeer met E-learning programma’s.
De meest recente toegevoeging is een online search engine, de zogeheten 'Knowledge Bank', waarbij de Galileo-gebruiker snel antwoord krijgt op de meest gestelde vragen.
“We spannen ons continu in om onze klanten en de markt optimaal te informeren over de One-Stop-Shop en servicetools die we aanbieden. Een belangrijk aspect van de vernieuwde website is bedoeld om deze informatieoverdracht centraal te stellen”, zegt Rogier de Boer, Sales & Marketing Manager Galileo Nederland.