Vanuit Schiphol naar Turkije met Fly Air vlucht FLM240 op zaterdag 9 augustus. Fly Air was natuurlijk al negatief in het nieuws, maar iedereen verdient een kans. Van de buitenkant zag de (oude) Airbus A300B4 er goed uit. Via een vliegtuigspotter hoorden wij dat dit toestel al meerdere keren met motor pech had gestaan. Goed begin.
Na 15 minuten wachten mochten we instappen, de eerste indruk was ‘wat een oude zooi in dit vliegtuig’. Tijdens de pushback hoorde je van alles kraken en piepen.
Vanaf baan 27 stegen we op met als hoogte 30.000 ft. Dit was het enige wat de captain vertelde. Wat tegenviel: er was totaal geen muziek aan boord en geen film.
Wel kregen we om de 20 minuten wat te drinken dus goed verzorgd, verder kreeg je 2 broodjes te eten.
De kwaliteit van de zitplaats was erg slecht, oude stoelen, weinig beenruimte en meer Chinese tekens dan bij de afhaalchinees.
De vlucht zelf was erg schokkerig verlopen en je zag alles bewegen. De kwaliteit van de gehele vlucht was erg slecht en ik geef daarvoor een 2, dit vanwege het redelijk vriendelijk personeel.
R. de Joode
Na 15 minuten wachten mochten we instappen, de eerste indruk was ‘wat een oude zooi in dit vliegtuig’. Tijdens de pushback hoorde je van alles kraken en piepen.
Vanaf baan 27 stegen we op met als hoogte 30.000 ft. Dit was het enige wat de captain vertelde. Wat tegenviel: er was totaal geen muziek aan boord en geen film.
Wel kregen we om de 20 minuten wat te drinken dus goed verzorgd, verder kreeg je 2 broodjes te eten.
De kwaliteit van de zitplaats was erg slecht, oude stoelen, weinig beenruimte en meer Chinese tekens dan bij de afhaalchinees.
De vlucht zelf was erg schokkerig verlopen en je zag alles bewegen. De kwaliteit van de gehele vlucht was erg slecht en ik geef daarvoor een 2, dit vanwege het redelijk vriendelijk personeel.
R. de Joode