SCHIPHOL - De afgelopen maand is een aantal luchtvaartmaatschappijen op Schiphol met hun incheckbalies verhuisd. Dit was nodig omdat een deel van Vertrek 1 door de renovatie van Lounge 1 niet meer gebruikt kan worden. Ook de recente capaciteitsuitbreiding van Vertrek 3 maakte een herindeling van de balierijen van een aantal luchtvaartmaatschappijen mogelijk, aldus Schiphol.
De luchtvaartmaatschappijen die hun incheckbalies hadden in het gedeelte van Vertrek 1, dat niet meer kan worden gebruikt, zijn verhuisd naar een andere locatie in Vertrek 1. Dit zijn onder andere British Airways, Iberia en TAP Air Portugal.
Een aantal luchtvaartmaatschappijen zoals Air Malta, Alitalia, Olympic Airways zijn in Vertrek 1 gebleven, maar hebben andere incheckbalies gekregen. Easyjet, Dutchbird en Jet2.com zijn van Vertrek 1 naar Vertrek 3 verhuisd.
Een aantal luchtvaartmaatschappijen dat al in Vertrek 3 zat, heeft nieuwe balies in Vertrek 3 en in de uitbreiding van Vertrek 3 gekregen. Dit betreft onder andere Malaysia Airlines, US Airways en Aeroflot.
Zie ook:
De luchtvaartmaatschappijen die hun incheckbalies hadden in het gedeelte van Vertrek 1, dat niet meer kan worden gebruikt, zijn verhuisd naar een andere locatie in Vertrek 1. Dit zijn onder andere British Airways, Iberia en TAP Air Portugal.
Een aantal luchtvaartmaatschappijen zoals Air Malta, Alitalia, Olympic Airways zijn in Vertrek 1 gebleven, maar hebben andere incheckbalies gekregen. Easyjet, Dutchbird en Jet2.com zijn van Vertrek 1 naar Vertrek 3 verhuisd.
Een aantal luchtvaartmaatschappijen dat al in Vertrek 3 zat, heeft nieuwe balies in Vertrek 3 en in de uitbreiding van Vertrek 3 gekregen. Dit betreft onder andere Malaysia Airlines, US Airways en Aeroflot.
Zie ook: