Schiphol schenkt Service Desk aan Reina Beatrix Airport

24 augustus 2005 - 2:00
ORANJESTAD - In het kader van het samenwerkingsverband tussen Aruba Airport Authority N.V. (AAA) en Schiphol International B.V. heeft Schiphol Groep een volledig ingerichte Customer Service Desk geschonken aan AAA. De desk, die dienst zal gaan doen als voornaamste contactpunt tussen passagiers; bezoekers en de airport autoriteiten is geplaatst in de aankomsthal naast het kantoor van CMB.

Vanuit de volledig toegeruste en airconditioned kiosk zullen AAA medewerkers de passagiers en bezoekers dagelijks tussen 7:00 u en 23:00 de volgende diensten verlenen: informatie en hulp aan de luchthavengebruikers ter plaatse aan de kiosk en via het omroepsysteem, telefoonbediening, intercom beantwoording voor de parkeerapparatuur en communicatie met andere afdelingen zoals beveiliging, airside en terminal.

Algemeen Directeur Peter Steinmetz, die in dienst is bij de Schiphol Groep, verwacht dat de Customer Service Desk de dienstverlening van de luchthaven aan passagiers en bezoekers sterk zal verbeteren. Steinmetz heeft zich erover verbaasd dat over de desk, die door Schiphol Group is geschonken aan AAA, invoerrechten afgedragen moesten worden aan de autoriteiten in Aruba.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen