AMSTELVEEN - KLM-passagiers die vanuit Nederland vertrekken, kunnen voortaan bagagelabels laten ontwikkelen met een bijzonder ontwerp. De bagagelabels worden voorzien van een eigen foto of een KLM-beeld met keuze uit zes categorieën. De gratis labels zijn alleen te bestellen ná afsluiting van het boekingsproces via .
De labels zijn ontwikkeld in samenwerking met Icemedia, een bedrijf dat interactieve mediaconcepten ontwikkelt. Voor het ontwerpen van de labels is een speciale website gebouwd die via te bereiken is. Ze worden in een set van twee stuks naar het huisadres van de klant gestuurd.
Doel van de actie is volgens KLM om het aantal online-boekingen te vergroten. KLM wil in 2008 veertig procent online-verkopen genereren.
De labels zijn ontwikkeld in samenwerking met Icemedia, een bedrijf dat interactieve mediaconcepten ontwikkelt. Voor het ontwerpen van de labels is een speciale website gebouwd die via te bereiken is. Ze worden in een set van twee stuks naar het huisadres van de klant gestuurd.
Doel van de actie is volgens KLM om het aantal online-boekingen te vergroten. KLM wil in 2008 veertig procent online-verkopen genereren.