Omwonenden Schiphol kunnen met klachten terecht bij 'Bas'

31 mei 2007 - 2:00
SCHIPHOL - Omwonenden van Schiphol kunnen sinds donderdag (31 mei) met vragen en klachten over vliegverkeer van voortaan terecht bij het informatie- en klachtenbureau Bas. Dit 'Bewoners Aanspreekpunt Schiphol' is een initiatief van Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) en Amsterdam Airport Schiphol en vervangt het huidige informatie- en klachtenbureau van de Commissie Regionaal Overleg luchthaven Schiphol (CROS).

Schiphol en LVNL willen met Bas meer inzicht krijgen in de hinderbeleving en informatiebehoefte van omwonenden. Daarmee verwachten beide partijen de informatievoorziening te verbeteren en in staat te zijn om efficiënter te zoeken naar oplossingen om hinder te beperken.

Bas is voor informatieverzoeken en klachtenmeldingen bereikbaar via de Bas-telefoon 020-6015555 en via de website .


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen