Op 30 augustus 2006 zou ik met Sterling gaan vliegen op de route Ansterdam - Kopenhagen. Keurig op tijd twee uur van te voren gemeld op Schiphol. Daar deed het grondpersoneel het allemaal heel rustig aan want ze hadden slechts 59 passagiers in te chekken. De Sterling balie bevindt zich in Vertrekhal 3 en het was dan ook een hele wandeling naar gate B14. Omdat er passagiers waren die niet kwamen opdagen hadden we wat vertraging maar om 09.25 (schematijd: 08:55) vertrok vlucht NB572 aan haar reisje naar Kopenhagen.
Binnen in het toestel, een Boeing 737-500, aangekomen tref je dan een iets verouderde cabine met stoelen die toch erg goed zitten. Ik vind het dan ook zeker heel knap hoe Sterling alles voor elkaar krijgt voor die prijs.
Op de terugvlucht (NB573) van Kopenhagen naar Amsterdam stond het zelfde toestel (de OY-API) weer voor mij klaar. Nu zat het toestel toch wel aardig vol. Volgens schema vertrokken naar Amsterdam, en daar tien minuten eerder aangekomen, doorgetaxiët naar gate B17 waar de hele B-pier leek te zijn uitgestorven. Nu ik zelf geen Deens spreek kon ik ook niet helemaal volgen wat de gezagsvoerder tot ons sprak maar het bleek dat de B-pier was afgesloten om een of andere reden en wij werden dan ook met een bus afgevoerd.
Beide vluchten waren echt top en geef ik dan ook minstens een 9 wegens een goede service voor een laag tarief.
R. Droog
Binnen in het toestel, een Boeing 737-500, aangekomen tref je dan een iets verouderde cabine met stoelen die toch erg goed zitten. Ik vind het dan ook zeker heel knap hoe Sterling alles voor elkaar krijgt voor die prijs.
Op de terugvlucht (NB573) van Kopenhagen naar Amsterdam stond het zelfde toestel (de OY-API) weer voor mij klaar. Nu zat het toestel toch wel aardig vol. Volgens schema vertrokken naar Amsterdam, en daar tien minuten eerder aangekomen, doorgetaxiët naar gate B17 waar de hele B-pier leek te zijn uitgestorven. Nu ik zelf geen Deens spreek kon ik ook niet helemaal volgen wat de gezagsvoerder tot ons sprak maar het bleek dat de B-pier was afgesloten om een of andere reden en wij werden dan ook met een bus afgevoerd.
Beide vluchten waren echt top en geef ik dan ook minstens een 9 wegens een goede service voor een laag tarief.
R. Droog