Ik had de keuze uit meerdere vertrektijden. Ik koos voor de vlucht met vertrek vanaf Aruba om 08.00 uur. Rond een uur of 07.00 uur ons gemeld op luchthaven Reina Beatrix en ingechecked.
De tijd verstreek en toen kwam er op de borden te staan dat vlucht 9H2951 met bestemming Curacao en Bonaire vertraagd was tot 08.30 uur. Even later landde het toestel, een ATR-42 (PJ-SLH), dat ons naar Bonaire zou brengen. Een zeer korte vlucht naar Curacao, waarbij slecht een paar minuten op 'kruishoogte' wordt gevlogen.
Op Curacao aangekomen was het de bedoeling dat passagiers met bestemming Bonaire zouden blijven zitten in het toestel. Echter zonder enige mededeling moesten we er toch uit. Toen begon de ellende. We werden op Curacao in de terminal neergezet, en we mochten wachten. Inmiddels was het 10.30 uur. Er waren mensen die vanaf Curacao vertrokken voor de vlucht naar Bonaire van 07.00 uur en die zaten ook nog steeds te wachten.
Uiteindelijk werd ons een bon aangeboden ter waarde van NAF. 12,50 voor een drankje en een snack. Zonder verder enige informatie te krijgen hebben we zitten wachten, tot ons gemeld werd dat we om 13.00 uur zouden vertrekken met een Fokker 100. Om iets voor 13.00 uur werd het toestel dat ons naar Bonaire zou brengen weer weg gepushbacked naar een bufferzone, met de mededeling dat het neuswiel van dit toestel vervangen moest worden.
Al met al zijn we alsnog met deze Fokker 100 (PJ-DAA) naar Bonaire vertrokken. Om 15.30 uur kozen we het luchtruim en om 15.45 uur stonden we eindelijk op Bonaire.
De terugreis op 23 december, vlucht 9H2952, verliep echter wel vrij normaal. Hier was het personeel van Dutch Antilles net zoals op de heenreis weer niet erg vriendelijk. Ik kreeg de indruk van het personeel dat ze er allemaal niet erg veel zin in hebben, en maar wat doen.
Het totaalcijfer voor deze twee vluchten: een 5
R. Droog
De tijd verstreek en toen kwam er op de borden te staan dat vlucht 9H2951 met bestemming Curacao en Bonaire vertraagd was tot 08.30 uur. Even later landde het toestel, een ATR-42 (PJ-SLH), dat ons naar Bonaire zou brengen. Een zeer korte vlucht naar Curacao, waarbij slecht een paar minuten op 'kruishoogte' wordt gevlogen.
Op Curacao aangekomen was het de bedoeling dat passagiers met bestemming Bonaire zouden blijven zitten in het toestel. Echter zonder enige mededeling moesten we er toch uit. Toen begon de ellende. We werden op Curacao in de terminal neergezet, en we mochten wachten. Inmiddels was het 10.30 uur. Er waren mensen die vanaf Curacao vertrokken voor de vlucht naar Bonaire van 07.00 uur en die zaten ook nog steeds te wachten.
Uiteindelijk werd ons een bon aangeboden ter waarde van NAF. 12,50 voor een drankje en een snack. Zonder verder enige informatie te krijgen hebben we zitten wachten, tot ons gemeld werd dat we om 13.00 uur zouden vertrekken met een Fokker 100. Om iets voor 13.00 uur werd het toestel dat ons naar Bonaire zou brengen weer weg gepushbacked naar een bufferzone, met de mededeling dat het neuswiel van dit toestel vervangen moest worden.
Al met al zijn we alsnog met deze Fokker 100 (PJ-DAA) naar Bonaire vertrokken. Om 15.30 uur kozen we het luchtruim en om 15.45 uur stonden we eindelijk op Bonaire.
De terugreis op 23 december, vlucht 9H2952, verliep echter wel vrij normaal. Hier was het personeel van Dutch Antilles net zoals op de heenreis weer niet erg vriendelijk. Ik kreeg de indruk van het personeel dat ze er allemaal niet erg veel zin in hebben, en maar wat doen.
Het totaalcijfer voor deze twee vluchten: een 5
R. Droog