SAS nieuwe klant voor toeslagenmodule Travelport

10 maart 2016 - 13:09 | Door: 
onze redactie

DRIEBERGEN - De Scandinavische luchtvaartmaatschappij SAS heeft bij boekingsplatform Travelport een nieuwe softwarefunctionaliteit gekocht. Daarmee kunnen wederverkopers, zoals reisagenten, extra producten boeken die onder de noemer ancillary revenue vallen. Het gaat hierbij voor SAS om onder andere betaalde maaltijden en bagagetoeslagen.

Het product dat door SAS is aangeschaft is de Rich Content and Branding solution. Travelport meldt inmiddels 150 luchtvaartmaatschappijen als klant te hebben voor de Rich Content and Branding software.

Naast de order van SAS hebben de afgelopen weken ook de IAG-maatschappijen British Airways en Iberia en het Amerikaanse JetBlue zich aangesloten bij Travelport.

Air France-KLM maakt nog geen gebruik van Travelport’s Rich Content and Branding product. De maatschappij is wel actief en succesvol met het genereren van additionele ancillary revenue door de toeslagen op stoelkeuze, bagage en specifieke maaltijden.


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen