British Airways heeft twee prijzen in de wacht gesleept: die van ‘Best European Airline’ (voor de tweede achtereenvolgende keer) en ‘Best Frequent Flyer Programme’. Beide prijzen gelden als erg belangrijk in luchtvaartkringen in het Midden-Oosten.
Tijdens een ceremonie in het Emirates Towers Hotel werden de prijzen in ontvangst genomen door Steve Allen, de manager van British Airways in die regio.
In zijn toespraak liet hij weten erg verguld te zijn, “omdat de klanten de superieure kwaliteit in de producten en diensten van BA weten te waarderen.”
De prijzen werden toegekend op basis van een onderzoek dat werd gedaan onder de lezers van Business Traveller Magazine, dat eenmaal in de twee maanden verschijnt en een belangrijke informatiebron is voor reizigers in het Midden-Oosten.
Tijdens een ceremonie in het Emirates Towers Hotel werden de prijzen in ontvangst genomen door Steve Allen, de manager van British Airways in die regio.
In zijn toespraak liet hij weten erg verguld te zijn, “omdat de klanten de superieure kwaliteit in de producten en diensten van BA weten te waarderen.”
De prijzen werden toegekend op basis van een onderzoek dat werd gedaan onder de lezers van Business Traveller Magazine, dat eenmaal in de twee maanden verschijnt en een belangrijke informatiebron is voor reizigers in het Midden-Oosten.