AMSTERDAM – De Basiq Air reclamecampagne "Sorry dat we zo goedkoop zijn” heeft afgelopen donderdag een prijs in de wacht gesleept vanwege het beste reclamewerk voor wat betreft creativiteit, mediaselectie en het behalen van communicatiedoelstellingen.
Hiermee heeft Basiq Air zich onderscheiden van de genomineerden ABN Amro, Delta Lloyd, easyJet, KLM, Nationale Nederlanden, Postbank, Rabobank, Staatsloterij, TPG Post,Vereniging Eigen Huis, Zilveren Kruis Achmea en Zwitserleven.
Naast Basiq Air vielen ook Nuon, Orange en Tempo Team in de prijzen. De prijs is een zogenaamde Accent en uitgereikt door de SAN, de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Het reclamebureau Young & Rubicam tekende voor de campagne.
Naast het Accent werd Basiq Air reeds genomineerd voor de Nima Marketing Jaarprijs 2003, de verkiezing 'Campagne van het Jaar', uitgeschreven door Travelution, en de Business Engineering Award, geïnitieerd door de Associatie Business Engineering.
Hiermee heeft Basiq Air zich onderscheiden van de genomineerden ABN Amro, Delta Lloyd, easyJet, KLM, Nationale Nederlanden, Postbank, Rabobank, Staatsloterij, TPG Post,Vereniging Eigen Huis, Zilveren Kruis Achmea en Zwitserleven.
Naast Basiq Air vielen ook Nuon, Orange en Tempo Team in de prijzen. De prijs is een zogenaamde Accent en uitgereikt door de SAN, de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Het reclamebureau Young & Rubicam tekende voor de campagne.
Naast het Accent werd Basiq Air reeds genomineerd voor de Nima Marketing Jaarprijs 2003, de verkiezing 'Campagne van het Jaar', uitgeschreven door Travelution, en de Business Engineering Award, geïnitieerd door de Associatie Business Engineering.