Basiq Air reclamecampagne valt in de prijzen

17 mei 2004 - 2:00
AMSTERDAM – De Basiq Air reclamecampagne "Sorry dat we zo goedkoop zijn” heeft afgelopen donderdag een prijs in de wacht gesleept vanwege het beste reclamewerk voor wat betreft creativiteit, mediaselectie en het behalen van communicatiedoelstellingen.

Hiermee heeft Basiq Air zich onderscheiden van de genomineerden ABN Amro, Delta Lloyd, easyJet, KLM, Nationale Nederlanden, Postbank, Rabobank, Staatsloterij, TPG Post,Vereniging Eigen Huis, Zilveren Kruis Achmea en Zwitserleven.

Naast Basiq Air vielen ook Nuon, Orange en Tempo Team in de prijzen. De prijs is een zogenaamde Accent en uitgereikt door de SAN, de Stichting Adverteerdersjury Nederland. Het reclamebureau Young & Rubicam tekende voor de campagne.

Naast het Accent werd Basiq Air reeds genomineerd voor de Nima Marketing Jaarprijs 2003, de verkiezing 'Campagne van het Jaar', uitgeschreven door Travelution, en de Business Engineering Award, geïnitieerd door de Associatie Business Engineering.


Onbeperkte toegang

... tot Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws, plus iedere maand GRATIS het populaire en exclusieve Luchtvaartnieuws Magazine met achtergronden bij het nieuws. Makkelijk toegankelijk tot het nieuws op iedere denkbare contentdrager en in print (in Nederland tegen toeslag).

 

Klik hier om te profiteren van een fikse korting tot 35 procent. Wel of geen abonnee en u waardeert onze journalistiek? Steun ons dan (eenmalig) als begunstiger!

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen