ZANDVOORT - KLM vangt op dinsdag 25 augustus op de Nederlandse markt aan met een nieuwe periode ‘Werelddeal Weken’. Dat maakte Bram Gräber, KLM-directeur Nederland, zondag (23 augustus) bekend tijdens het golftoernooi KLM Open. Ruim tachtig bestemmingen in het netwerk van Air France-KLM worden gedurende twee weken in prijs verlaagd.
De reis tegen het gereduceerde tarief moet plaatsvinden tussen 1 september 2009 en 31 maart 2010. KLM besteedt in de commercial die aan de campagne gekoppeld is, aandacht aan vluchten naar populaire bestemmingen als Bangkok (599 euro), Johannesburg (599 euro) en Curaçao (499 euro).
KLM heeft voor de nieuwe commercial gekozen voor een andere cameravoering, waarbij niet alleen het reisdoel, maar ook de reiziger zelf in beeld komt. De luchtvaartmaatschappij hoopt hiermee extra in te spelen op de beleving van een reis.
Van onze redactie
De reis tegen het gereduceerde tarief moet plaatsvinden tussen 1 september 2009 en 31 maart 2010. KLM besteedt in de commercial die aan de campagne gekoppeld is, aandacht aan vluchten naar populaire bestemmingen als Bangkok (599 euro), Johannesburg (599 euro) en Curaçao (499 euro).
KLM heeft voor de nieuwe commercial gekozen voor een andere cameravoering, waarbij niet alleen het reisdoel, maar ook de reiziger zelf in beeld komt. De luchtvaartmaatschappij hoopt hiermee extra in te spelen op de beleving van een reis.
Van onze redactie