KLM verlengt samenwerking met Accenture voor twee jaar

19 december 2007 - 1:00
AMSTELVEEN - KLM en Accenture hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van hun samenwerking. Accenture, een wereldwijd bedrijf voor management consulting, technology services en outsourcing, blijft KLM de komende twee jaar ondersteunen op het gebied van ICT.

De samenwerking tussen Accenture en KLM dateert al van januari 2002. Beide bedrijven hebben de afgelopen jaren succesvol samengewerkt aan de ontwikkeling van een e-businessketen, die reikt van online boeken en het gebruik van elektronische tickets tot het elektronisch inchecken en het zelf thuis printen van de instapkaart.

Boet Kreiken, CIO van KLM, noemt de verlenging van de samenwerking 'de volgende stap op de innovatieladder'. Jan-Coen Smit, partner bij Accenture: "Dit is een nieuwe stap in de hechte relatie tussen Accenture en KLM en het bewijs dat intensieve samenwerking ook voor lange tijd rendement oplevert. Wij verheugen ons om samen met KLM weer mooie, innovatieve oplossingen voor de reiziger te ontwikkelen, in de strijd om de gunst van de reiziger."





Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen