AMSTELVEEN - KLM en Accenture hebben overeenstemming bereikt over de verlenging van hun samenwerking. Accenture, een wereldwijd bedrijf voor management consulting, technology services en outsourcing, blijft KLM de komende twee jaar ondersteunen op het gebied van ICT.
De samenwerking tussen Accenture en KLM dateert al van januari 2002. Beide bedrijven hebben de afgelopen jaren succesvol samengewerkt aan de ontwikkeling van een e-businessketen, die reikt van online boeken en het gebruik van elektronische tickets tot het elektronisch inchecken en het zelf thuis printen van de instapkaart.
Boet Kreiken, CIO van KLM, noemt de verlenging van de samenwerking 'de volgende stap op de innovatieladder'. Jan-Coen Smit, partner bij Accenture: "Dit is een nieuwe stap in de hechte relatie tussen Accenture en KLM en het bewijs dat intensieve samenwerking ook voor lange tijd rendement oplevert. Wij verheugen ons om samen met KLM weer mooie, innovatieve oplossingen voor de reiziger te ontwikkelen, in de strijd om de gunst van de reiziger."
De samenwerking tussen Accenture en KLM dateert al van januari 2002. Beide bedrijven hebben de afgelopen jaren succesvol samengewerkt aan de ontwikkeling van een e-businessketen, die reikt van online boeken en het gebruik van elektronische tickets tot het elektronisch inchecken en het zelf thuis printen van de instapkaart.
Boet Kreiken, CIO van KLM, noemt de verlenging van de samenwerking 'de volgende stap op de innovatieladder'. Jan-Coen Smit, partner bij Accenture: "Dit is een nieuwe stap in de hechte relatie tussen Accenture en KLM en het bewijs dat intensieve samenwerking ook voor lange tijd rendement oplevert. Wij verheugen ons om samen met KLM weer mooie, innovatieve oplossingen voor de reiziger te ontwikkelen, in de strijd om de gunst van de reiziger."