KLM nu 24 uur per dag bereikbaar via social media

18 juli 2011 - 13:57

AMSTELVEEN - KLM-klanten kunnen de luchtvaartmaatschappij voortaan 24 uur per dag en 7 dagen per uur bereiken via Facebook, Twitter en Hyves. 'Volgers' van KLM kunnen op de social media terecht met vragen over reisgerelateerde zaken. Tot nu toe was de service tussen 8.00 uur en 23.00 uur beschikbaar.

KLM belooft dat klanten binnen één uur antwoord krijgen. Eventuele problemen worden binnen 24 uur opgelost, aldus de luchtvaartmaatschappij. Volgers kunnen hun vragen in het Nederlands en Engels stellen. Later worden daar mogelijk nog andere talen aan toegevoegd.

Van onze redactie

 


Belangrijk nieuws: Nieuwe websites

U maakt waarschijnlijk veel gebruik van deze website; dat is geweldig!  De websites Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws worden in de loop van 2024 vernieuwd. Wij zijn erop gebrand meer nieuws te bieden en daarnaast uw gebruikerservaring met deze nieuwe websites te maximaliseren!

Wij zijn een fundraising gestart en vragen u om een kleine gunst om ons te helpen de best denkbare websites te bouwen. Doneer bijvoorbeeld eenmalig €15 als begunstiger. En/of neem een voordelig abonnement.

 

Copyright Reismedia BV 2024 - Cookieinstellingen