Iedere keer als ik op Schiphol aankom – of het nu voor werk is, een tv-opname, een vlucht naar Bangkok of gewoon een weekendje weg – denk ik hetzelfde: dit kán toch niet waar zijn? Kapotte liften, haperende loopbanden, wachtruimtes die ruiken alsof iemand zijn shoarmabroodje van drie dagen geleden is vergeten, en vieze toiletten die schreeuwen om een schoonmaakbeurt. Schiphol voelt steeds minder als een internationale luchthaven en steeds meer als een noodstation ergens halverwege een nachtmerrie.
Dit artikel verder lezen?
Bent u nog geen member van Luchtvaartnieuws.nl en Zakenreisnieuws.nl? Een membership is er al vanaf € 5,45 per maand. Klik dan op onderstaande 'Word nu member' button voor meer informatie.
Word nu member Inloggen

Ontvang een jaar lang 30% korting op het beste van Luchtvaartnieuws en Zakenreisnieuws. Krijg onbeperkt toegang tot al het nieuws en de bijbehorende Apps. Ontvang tevens 12 maanden het Luchtvaartnieuws Magazine in de mail of op de mat.